mandag 25. mars 2013

Vinneren av giveawayen er...

Ja, da har vi kommer til den 25 mars å det er den store vaffeldagen... 
Er det flere enn meg som skal lage vaffler idag?? 
Og idag var den store trekningen til giveawayen jeg har gående....

Premien er en kjempeflott belgisk vaffel form fra Lèkuè som er sponset av Hamonoya.

Som alltid brukte jeg random.org til å trekke vinneren.... 

Og den trakk ut nr 53, som er

 
Andrea, som vant på sitt 1 lodd! :D
Gratulerer såå mye! 

Send en epost til swimzysmatblogg@gmail.com med adressen din, slik at jeg kan få sendt avgårde premien din! Gratulerer så mye!

Tusen takk til Hamonoya for at dere ville sponse en så fin premie til burdagsfeiringen min på bloggen! :)

Men siden denne er 3 års fering, må vi vel ha 2 premier til vel??

Jeg skal selv sponse de 2 siste premiene,

2 premie:
1 pk store muffinsformer fra cacas, rosa med hjerter,

og 3 premie:
1 pk med medium muffinsformer fra Åhlès, rosa med hvite prikker og svarte med hvite prikker.


Og vinneren av 2 premie er:
nr 50: Som er



Simon. 

Og 3 premien går til nr 8, som er:


Ina Larina.

Gratulerer til dere alle 3.



Send meg en email på swimzysmatblogg@gmail.com, med adressen deres, slik at jeg kan sende deres premier. 

Beklager at ikke alle sammen kan vinne, men følg med, for snart dukker det opp en ny giveaway! :)


Ha en fantastisk flott vaffeldag alle sammen!  

1 kommentar:

  1. Weeeeee, så gøy at jeg vant! Nå skal det bli masse muffins, hehe ;) Tusen takk!
    Jeg har nesten ikke lyst til å sende deg adressen min, for da må vi jo bare møtes snart ;)
    Klem

    SvarSlett

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails