mandag 7. november 2011

Fått ny bakebok- Love Manuela


Jeg har endelig fått denne vakre bakeboka i samlingen min!
Jeg forhåndsbestilte boka, men den kom ikke tidsnok til signeringen i oslo, så jeg kom meg ikke dit. Så håper hun kommer til å dukke opp på signering i lillehamer/hamar slik at hun får signert boka mi.

Jeg tror de fleste innen bake og mat blogg verden vet hvem jeg snakker om.
Det er jo selvsagt den nye bakeboka fra Manuela på passion 4 baking bloggen, men har på litt over 1 år blitt kåret til norges beste blogg,har vært på god morgen norge 2 ganger for å pynte cupcakes, og nå fått kommet ut med sin egen bakebok.

Boka er nydelig og delikat med lys rosa og med slikt minnebånd inni, slik at man vet hvor man er i boka.


Boka er skrevet detaljert med trinn for trinn bilder hele veien..

En utrolig nydelig bakebok jeg anbefaler til de som har lyst til å lære seg litt om baking og pynting av kaker og cupcakes i en rosa verden! :)
Denne tror jeg kommer til å ligge under mange juletreer i år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails