mandag 28. november 2011

Flott nettbutikk

Jeg vil tipse om en flott nettbutikk som heter I Herb


Den nettbutikken har et utrolig stor utvalg av økologiske produkter, både matvarer, kroppspleie, rengjøringsartikler, vitaminer og de har også produkter til kjæledyret ditt.

Frakten beregnes etterhvert som man legger produkter i handlekurven.
Handler du så er det også en kategori hvor du får med et gratis produkt - vel verd å sjekke ut.
Jeg har akkurat funnet nettbutikken iHerb, og har akkurat fått shoppet meg min aller første pakke. Det ble 2 forskjellige te-pakker, sjokolade med marshmallow, sjokolade med karamel, leppepomade med vanilje og en håndsåpe.
Så nå bare går jeg å tripper for å motta pakken min.

 Du kan bruke koden SIV461
så får du 5 $ avslag på din første bestilling.
Skriv gjerne en komentar om du har handlet på denne nbettbutikken før for å dele din erfaring:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails