torsdag 1. mars 2012

Og vinnerne er.....

Idag er det 1 mars og den første vårmåneden er kommet!
Her har vi hatt vårvær allerede i ca 2 uker og det bare sååå deilig! :)




Og nå over til trekningen av premiene! :)

Hovedpremien er en  Decomax som sponses av Hamonoya i København.
Decomax gjør det mulig å være kreativ med kakekrem, fløteskum og sjokoladeganache – uten å måtte gjennomføre en komplisert konditoreksamen. Decomax rommer en halv liter, og tåler temperaturer fra minus 60 grader helt opp til pluss 260 grader. Den kan selvfølgelig vaskes i oppvaskmaskin, og leveres med seks forskjellige dekorasjonsspisser..

Over til trekningen! Hele 30 stykker er med på trekningen. Så jeg skrev opp navnene deres si rekkefølge på en lapp og så brukte jeg random.org.

Og første premien går til nr:


NR 1,

 Som er Camilla Andersen.
Gratulerer så mye!!

Premie nr 2 er 2 pakker med tryffelformer (forskjellige mønster) fra kalasform
Det er tilfeldig hvilken mønster du får.


Premie nr 2 går til
 nr 9....

Som er Livets Trivialiteter!
Gratulere så mye!

Og 3 premien er spisbart glitterhjerter wilton i fargen gull fra cacas

Og den siste vinneren er...

 nr 30....

som er Earane! Gratulerer så mye!!!



Gratulerer såå mye til alle 3 vinnerne....

Send meg en mail med deres adresse på: swimzysmatblogg@gmail.com så skal jeg få send premiene til dere!

Jeg skulle så gjerne ønske at dere alle kunne vinne, men det blir flere giveawayen fremover, så følg med!!



Tusen takk for Den fine premien sponset av Hamonoya i København.

Hvis dere skulle selv ønske å kjøpe en Decomax, så selges di på kitchn.no her i norge! 

Det var alt for idag, snart kommer det ett innlegg der jeg får lov til å prøve ut ett nytt spennendes produkt fra Hamonoya i København.

1 kommentar:

  1. Whiii så moro, tusen takk!! Så snill du er *klem fra Earane*

    SvarSlett

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails