lørdag 1. januar 2011

Riktig GODT NYTT ÅR

Jeg vil ønske gamle og nye lesere og medbloggere ett riktig godt nytt år!!

Jeg kan i slutten av måneden se til bake til ett helt år med bloggen av matbloggen min og aldri hadde jeg trodd at jeg skulle få så maneg besøkende.

Det kommer snart en giveaway for å feire 1 år med matbloggen min og feire at jeg snart nærmere meg 20.000 besøkende.

I år fikk jeg 4 ting i julegave som var svært ønsket,

En stor morter fra Jamie Oliver serien


En pizzastein fra Jamie Olivers serien:

Nuance vannkaraffel med skrubar bunn slik at man kan ha oppi frukt, isbiter, urter osv.


og til slutt kokaboka: Norsk mat med Andreas Viesta

Jeg ser frem mot ett flott år med masse nye matretter og bakst å prøve ut!!

Ønsker alle ett riktig godt nytt år!!

9 kommentarer:

  1. Så flotte gaver! Godt nytt år til deg og dine, gleder meg til å følge med på bloggen i dette nye året!

    Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  2. Så flotte gaver! Har nettopp lagt til bloggen din på min bloglovin-liste, og gleder meg til å følge deg fremover!

    SvarSlett
  3. Den morteren har jeg og:)Fikk den i bursdag/barselgave av mannen min:)

    SvarSlett
  4. God nyttår til deg også!
    Er så gøy med gaver en kan bruke på kjøkkenet! Jeg fikk også den morteren. Har lenge tenkt å kjøpe Jamie Oliver pizzastenen også, men trenger en bakespade, og det følger ikk med. Vet du hvor en kan få kjøpt det?
    Hilsen Julie

    SvarSlett
  5. Er du fornøyd med pizzasteinen? Lurer litt på og kjøpe den.

    SvarSlett
  6. Jeg har ikke fått prøvd den enda My, men har hørt mange er kjempefornøyde med den!

    SvarSlett
  7. Godt nytt år ønsker jeg deg også.

    Herlig å titte inn på bloggen din, den er flott :)
    Trine

    SvarSlett
  8. Gi lyd fra deg når du har testet den ut :)

    SvarSlett
  9. Har prøvd den ut nå my, så kommer innlegg om det snart :)

    Godt nytt år alle sammen :D

    SvarSlett

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails