fredag 27. januar 2012

Hurra, bloggen er 2 år idag

Idag er det 2 år siden jeg startet denne bloggen! Hurra!!!


Og det må jo feires med en blogg giveaway! :)

Første premien er en Decomax som sponses av Hamonoya i København.

Decomax gjør det mulig å være kreativ med kakekrem, fløteskum og sjokoladeganache – uten å måtte gjennomføre en komplisert konditoreksamen. Decomax rommer en halv liter, og tåler  temperaturer fra minus 60 grader helt opp til pluss 260 grader. Den kan selvfølgelig vaskes i oppvaskmaskin, og leveres med seks forskjellige dekorasjonsspisser..


Jeg har selv en i brun og er kjempefornøyd!


2. premien blir 2 pakker med tryffelformer (forskjellige mønster) fra kalasform


Og 3 premien er spisbart glitterhjerter wilton i fargen gull fra cacas

Så da er det bare å melde deg på bursdagsgiveawayen!
Denne kommer til å gå i litt over 1 måned, så trekning blir 1 mars 2012.

Denne gangen er det bare å legge igjen en hyggelig komentar for å bli med i trekningen, og husk epostadresse din, slik at jeg finner deg hvis du vinner. :)

Håper mange har lyst til å være med! :)


30 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med 2års dag :)

    Flotte,flotte bloggen din! Veldig inspirerende! :)

    Stor klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Klart jeg vil være med :o)
    Gratulerer masse med 2 års dagen til bloggen.
    Jeg har fulgt deg kun noen mnd, og blir stadig inspirert og imponert over det du får til.
    Takk for gleden du sprer :o)
    Stor klem fra Lena
    mail: lenakvile@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Gratulere med to årsdagen Swimzy :D
    Får du tak i meg via bloggen mon tro?

    SvarSlett
  4. Jeg vil være med:)
    Gratulerer med 2års dagen ti bloggen din:)
    du har så mange gode oppskrifter!
    du er en stor inspirasjon for meg!
    håper bare jeg klarer å få til like bra resultat på ting som du får:)
    gleder meg til flere oppskrifter;)

    klem fra Lene

    mail: lenepia_90@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med, og gratulerer med 2 år dagen til bloggen!! :)

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Gratulera med 2 års dag! :)
    Eg vil gjerne bli med, då eg har ønska meg ein decomax lenge! Og så var jo dei andre premiane så kjekke :)

    ønsker deg ein fin fredag, og ei flott helg!
    Klem Helene

    helenemoeb@gmail.com

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med jubileumet!!!!! :) :)

    Klart jeg er med på bursdagsgiveaway! Har lagt deg som sidebar på bloggen min også. Regnet ikke med du hadde noe i mot det, he he!!

    Ha en flott helg!

    Klem, Tone

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med 2 årsdagen:) Takk for all inspirasjon-gleder meg til å fortsette å følge bloggen din! Jeg er med på feiring og bursdagsgiveaway:)

    Gooood helg!

    /Kristine
    k_stordal@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei,
    Gratulerer med dagen. Jeg blir gjerne med i trekningen om de fine gavene. Du har en fin blogg, og er en inspirasjonskilde til meg og min nystartede blogg www.livetstrivialiteter.blogspot.com

    Med hilsen
    livetstrivialiteter@gmail.com

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med 2-årsdagen :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse!!

    Jeg er gjerne med og feirer den flotte bloggen din og krysser fingrene for den flotte trekningen!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 2 års blogging! Har nettopp oppdaget bloggen din, og leser meg bakover i tid. Mye spennende å prøve ut etterhvert ja!
    Vil gjerne være med i trekningen! Fine premier du har!

    Med hilsen
    Åse Katrin
    aase.katrin@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei og gratulerer med dagen! Har sitti å stor kost meg med bloggen din nå, og hivde meg med på give awayen din..... Har fått mange gode ideer og tips til å utfordre meg selv på kjøkkenet! Lykke til videre, og jeg gleder meg til å følge med deg videre!

    SvarSlett
  14. Hei :) Gratulerer så mye med to års dagen :) Du har en kjempe fin Blogg og man blir virkelig fristet til å lage masse godt :)
    Lykke til :)

    Vil gjerne være med i trekningen! Fine premier du har!
    Hilsen Linn
    linn-thalberg@live.com

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne være med på dette .Gratulerer så mye med 2 års blogging,må si jeg har fått mye ider og mye ispirasjon fra deg.Lykke til videre og mange år til med bloggen din
    Klem fra Bodil
    mizzy_dior63@hotmail.no

    SvarSlett
  16. Eg har lenge ønska meg en slik Dekomax.. hadde vært så kjekt å vinne. Bruker bloggen din som inspirasjon for egne retter og min egen blogg :)

    mailadresse: slatersmatblogg@gmail.com

    SvarSlett
  17. Flott blogg. Gratulerer så mye med jubileet.

    kajhagdahl@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med 2årsjubileum!
    Du har en kjempeflott blogg jeg har hentet mye inspirasjon fra!
    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye med 2-årsjubileum Swimzy! =D

    Du har så mye spennende på bloggen din som ser så utrolig godt ut, må snart skjerpe meg og prøve noe av det også, ikke bare sitte og sikle ;)

    Og supre premier, og spennende med give away!

    Klem fra Ina =)
    lurelarina@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Gratulerer med bloggens jubileum... Det er altid like hyggelig å titte innom den flotte bloggen din... Her finner man noe foer en hver smak og i alle "vankelighetsgrader"... Håper alt står bra til....



    (Epost: Depois_Anita@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. Gratulerer. Kjempefine premier også. Håper jeg blir en heldig vinner.Masse spennende på bloggen din.

    Vil tipse deg om en giveaway på en ny blogg
    http://corallpurebeauty.blogspot.com
    Fine premier.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  22. Her var det mange gode oppskrifter, gratulerer med to år som blogger! Therese

    SvarSlett
  23. Klart jeg vil være med å feire 2 års dagen til bloggen :D

    Ønsker deg en flotters helg!

    Klem

    SvarSlett
  24. GRATULERER SÅ MYE MED 2ÅR!!!!!

    Håper det blir mange mange feiringer til, flott blogg med masse inspirasjon og gode oppskrifter.
    Dette må du fortsjette med, så det så;)

    Go`klem

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye med toårs:D Vil selfølgelig være med på givewaway, det er jo alltid morro!
    Har funnet masser av inspirasjon fra deg, og håper det blir ved:D

    SvarSlett
  26. Ååå, så mange flotte premier! Jeg vil veldig gjerne være med på giveaway. Leser ofte på bloggen din, du lager så mye godt. Gratulerer med to årsdagen klem klem!

    Min epost: juliane@solum.no

    SvarSlett
  27. Gratulerer med 2 års blogg dag =) Vil veldig være med på trektning =)
    Veldig fin blogg du har!


    Mvh

    Ida Therese

    SvarSlett
  28. Hipp hipp hurra Swimzy :):)
    Jeg trodde jeg hadde lagt igjen kommentar allerede, men det hadde jeg jo ikke. Nå er det gjort :)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  29. Gratulerer med jubileum. Veldig fin blogg du har. Vil gjerne være med på trekningen! Hilsen Anne-Petra anne-petra@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Hipp hurra! Gratulerer så masse med 2-årsdagen til bloggen din!
    Jeg deltar gjerne spent med i trekningen på disse flotte gavene.
    Klem fra Earane fra MN

    SvarSlett

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails