fredag 26. november 2010

Jeg har fått en award


Jeg har fått en kjempefin award! :)
Jeg fikk den av Monica fra den fine bloggen Baking by Monica
Tusen hjertelig takk!

Reglene for utmerkelsen er:

1. Takk personen du har fått den av.

2. Kopier utmerkelsen til bloggen din.

3. Del tre ting du liker med leserne dine.

4. Send utmerkelsen videre til fem blogger du synes fortjener det.


3 ting jeg liker:

* Å lese bøker (spesielt Krimbøker)

* Tilbringe kvalitetstid med mine kjære

* Sitte i armkroken til min kjære å se på en film


5 blogger jeg sender awarden videre til:

Monica med bloggen Monicas matverden

Bloggen Cafè Lemonia

Cecilie med bloggen Cecilie i forstanden

Gry med bloggen Grys kjøkkenskriverier

Bloggen Mat på bordet


5 kommentarer:

  1. Tusen takk - så koselig! Må tenke litt på dette, men skal komme tilbake til den!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden Swimzy! :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for flott award!
    Ha ei fin adventstid!
    Klem : )

    SvarSlett
  4. Hei Swimzy.
    Håper du vil bli medlem på siden " Vin & Mat Inspirasjon " på FB. Intensjonen er å samle mat glade mennesker og bloggere til et felles sted å hente inspirasjon, råd, tips.... Bli et Mat blad på nett, med alt innenfor dette området. Alle kan legge ut det de vil, glad for alle bidrag. Jeg henter også oppskrifter fra bloggerne,med link til siden. Det har kun vært positivt, med flere besøkende. Har en blogg med samme navn for at de skal supplere hverandre.
    Håper du blir medlem og sprer dette videre. Jo flere, jo mere å velge mellom...
    Du finner oss på FB her:
    http://www.facebook.com/#!/pages/Vin-Mat-Inspirasjon/129816200410487?v=wall

    Siw <3

    SvarSlett
  5. Takk for awarden Swimzy pluss koselige kommentarer fra deg!
    Du har også en blogg med det lille ekstra synes nå jeg:)

    SvarSlett

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails