tirsdag 24. april 2012

Hipp hurra for 100 følgere på bloggen




Hipp hipp hurra!!! 
Nå har bloggen min fått hele 100 følgere....det er utrolig flott og dere er alle såå fantastiske!! 

Og som jeg har lovet så må det jo premieres!! :D 

Så jeg har 3 premier til dere!! 

1 premie er ostesettet fra Zassenhaus som jeg viste frem på dette innlegget: Ost, vin og kjeks

Premien sponses av Hamonoya

2 premien er 10 vaglfri pepperkakeformen som er sponset av www.formina.se
De har utrolig mange fine former.. 

Bla gårdsdyr: 
motorkjøretøy: 
prinsesser og engler
og mye mer...

3 premien er sponset av Kalasform.se

Det er 1 pakke vanlig muffinsformer og 1 pakke mini muffins former.
Hvilken mønster det blir på formene er tilfeldig. 


Og så over til trekningen... 
Jeg bruker random.org og trekker utifra hvilken rekkefølge følgerne står i! :) 

Så 1 premie går til : 

NR 96, som er Hilde som har bloggen Livet på vonheim

Gratulerer såå mye med ostesettet Hilde! :) 

2 premien får til:

Nr 50, som er Elisabeth, med bloggen Elisabeths virreverden

Gratulerer med 10 valgfrie pepperkakeformer Elisaeth! :)

og siste premien, går til:

nr 85, Jeanette med bloggen Jeanettes hverdag

Gratulerer emd muffinsfomer, 

Gratulerer såå mye alle 3!!




Ta kontakt med meg på mail: Swimzys Matblogg

Skulle ønske at jeg kunne gitt gaver til dere alle sammen, men husk at det blir en ny trekning når facbook siden min når 100 følgere også! :) 


Tuusen takk til alle sponsorene!! :D :D 

2 kommentarer:

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails