torsdag 18. februar 2010

Arme riddere


Disse gode smørbrødene  pleier jeg å spise som en mektig helgefrokost eller serverer til lunsj for mine venninner. Jeg lager disse uten sukkeret siden jeg syntes de faktisk er best uten sukker på.

til 2 personer:

4 skiver loff

3 egg

1, 5 dl melk/vann etter smak å behag

salt

pepper

gjerne litt kokt skinke

finhakket løk

gressløk


Slik gjøres det:

Visp egg og melk sammen. tilsett sal og pepper, gressløk, løk og kokt skinke i biter.


Legg skivene i eggeblandingen, 1 om gangen og dynk skiven godt så den er gjennomdynket av eggeblandingen.



Stek så skivene i en stekepanne på middelsvarme til de er gjennomstekte.


Kos deg!

1 kommentar:

  1. Takker for god oppskrift, tok meg den frihet å legge lenke til min facbook profil.

    Mvh

    Lars

    SvarSlett

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails